Tillbaka!

hej allesammans!!
jag fick en fråga om jag hade lagt ner bloggen. det har jag inte, har bara tagit en liten brake så att säga. har varit sjuk och inte haft någon ork eller lust att göra naglar :/ men nu är jag back on track! jag är riktigt lycklig att folk fortfarande läser bloggen fast jag inte har bloggat på sjuuukt länge!
känner verkligen för att köpa hem maaaasssaaa nagelgrejer nu! sitter och kollar runt på massa sidor!! GAAAH!!! jag har dock inga pengar typ, och jag har bestämt mig för att spara pengar... buhuu!!! kommer säkert inte spara till slut endå....
på tal om att köpa hem nagelgrejer så var jag i kinna idag med mina underbara vänner och gissa vad jag köpte!
ett vanligt toplack (alltid bra att ha) och ett supersött glitter nagellack! :)
Lumene 16 Go Glittery :)
det är inte min bild! bara så ni vet, googlade lite! haha! :) men det är den iallafall! den är genomskinlig och glittrig bara typ! men sååååå söt! helt i min stil! haha!
och så köpte jag ju som sagt ett vanligt toplack från depend också :)
jag köpte båda på Lindex.
Lumene lacket kostade 29 :-  (var på rea, kostade egentligen 45:-)
Toplacket kostade 25 :-
så det gick på ca 45:- ! inte illa enligt mig :)
som sagt! jag är sjukt "shoppingsugen"! haha!
och jag MÅSTE faktiskt köp ett nytt svart nagellack, för mitt, eller rättare sagt mina, är slut :( det är kvar i en... men jag får inte upp locket!!! hahahaha! inte ens min stora starka pappa lyckas få upp den!! GAAAAH! sååå irriterande!!
jag måste också köpa ett nytt vitt nagellack, för det enda som fortfarande funkar hatar jag verkligen! HATAR!
kollar lite efter typ "kit" med olika grejer i till naglarna :)
jag är inte den som älskar att handla saker, men jag ääälskar att ha beställt något man verkligen vill ha och går och väntar på att det ska trilla ner i brevlådan :)
jag har dessutom helt slut på idéer!!!  någon som har några att dela med sig av??



kommentera gärna isåfall :)


nu ska jag kolla vidare på roliga saker! haha!!
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0