Yorkshireterrier :)

hejsan allesammans!! :D
har precis målat lite naglar! har inte gjort det på några dagar, så jag tyckte det var dag! hittade en söt design på youtube som jag bara var tvungen att prova!!
http://www.youtube.com/watch?v=RHwznEbr0jk&feature=g-all-u&context=G2f58663FAAAAAAAAAAA
jag har dock bara gjort den lilla hunden, och inte den andra designen. så här blev resultatet:
inte så bra bilder, men ni fattar grejen :)
jag blev faktisk mega nöjd!!! i bakgrunden ser ni oxå några av mina alla nagellack, haha!!
och till detta så använde jag såklart mina nya penslar som jag älskar så mkt!!!! :D
tog lite bilder med mobilen istället... gick inte riktigt bra det heller, haha!! men jaja, man ser lite bättre iallafall!!
jaja, ni ser ju iallafall lite :)
så här ser förresten mina naglar ut just nu:
franskmanikyr med lite glitter :)
och just det!! när jag ändå håller på så kan jag ju slänga in en bild på hur det blev med fimosarna!! om jag inte redan har gjort det.... men det tror jag inte!!
jag var ju tvungen att testa hur det blev!!
och jaa, jag vet den är sne... det är bara för att jag först gjorde det på en lösnagel, och på bilden ha jag inte satt fast den....
men sött!!! elr hur??
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0