Thumbs up/ thumbs down!

hej allesammans!!
jag måste bara thumbsa lite! haha! typ hiss och diss! men jag kör Thumbs up/thumbs down! istället!
Claudia White Tip 137!   inget bra nagellack! jag rekomenderar det inte!  slets sönder direkt! OCH man måste måla flera lager för att det ska synas! Thumbs down for that!
Mavala White 49! mycket bättre kvalité och man behöver typ bara ett lager! går inte bort lika bra och har en väldigt fin vit färg!
har precis målat mina naglar, haha!
franks manikyr med guldglitter tip!
helt vanlig fransk manikyr som jag bara har använt lite guldigt glitter till att göra tipen med :)
fint och glittrigt :) haha!
bra tips på om man vill vara fin för en fest elr så! inte för att jag ska göra något särskillt i helgen, haha! men iallafall!!
nu ska jag blogga lite på min andra blogg! ej att förglömma den!  www.linneajohnson.blogg.se !
puss o hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0