prylar :)

hallojsan!!
håller nu på att måla yorkshireterriern på nageln, och inte på en fejk :) få se hur det går!
under tiden så tänkte jag slänga in lite bilder på mina nail art prylar jag har :D
stickers, till vänster ligger oxå lite lösnaglar :)
Manikyr sett, nagelsax, fil, nagelbandstryckare, m.m
Mina underbara penslar :D
Så här ser de olika storlekarna ut :)
Nagelbands"tryckare" jag vet inte vad det heter, haha! iaf, nagelsax och rhinestone upplockare
nagelfilar...
min söta lilla snurra, med rhinestones, fimos och glitter :)
mina söta fimofrukter :)
rhinestones i olika former...
färgsnurran :) dock bara för depend...
jag bara ÄLSKAR den gröna! haha!! så go färg!
Cracked effect nagellack
lösnaglar som jag har designat, elr inte de två längst ner till höger, det är Alva och Jenny.
Jennys till vänster och Alvas till höger...
vovven <3
fimos :)
PUMPA!!
huggtänder, hahahahahaha!!!! spöket :)
BOO!! :) Mumien, haha! :D
blomman :) fransk manikyr :)
gitarrhuvud, om ni undrar :) hahahaha!!! men gillar faktiskt den till höger väldigt mkt :D
färgsprak!!! :D  Alva har härmat mig, okej?
Stickers :)
Mallar
tippmallar, med klister rhinestones
och mina nagellack förstås :)
har mer grejer, typ småsaker, men orkar inte grejar mer med det nu, haha!!
puss o hej <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0