PENSLAR!!!

YAY!!! som rubriken talar om... jag har fått mina penslar, det vr dock 2 dagar sedan, men iallafall ;D jag har ju fått dem!!! är så lycklig just nu! jag hade till och med glömt att jag hade beställt dem! haha :d sitter och grejar lite med dem nu, förvånade det er?? haha :D jag har börjat med en söt liten franskmanikyr nagel, med typ glitter på, och ska kanske sätta på fimos på den, vet nte riktigt än. men har iallafall en klar :) nageln är typ turkosglittrig och så har jag målat en liten blomma på och i mitten av blomman har jag satt en rosa rhinestone. lika bra att jag visar, för jag suger på att förklara :)
jaa, ni ser ju :)
och just det, penslarna!!
15 st i olika storlekar och former :)  och nej, jag är inte alls knasig :D
men nu ska jag fortsätta med naglarna ;)
puss o hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0