Google!

HEJSAN HOPPSAN!!
förlåt allesammans att jag har varit så inaktiv det senaste.... har typ inte orkat blogga, och har inte orkat ta kort på naglarna jag har gjort! haha!!
men igår så gjorde jag iallfall google naglar som är rätt så söta faktiskt, haha!  och jag blir så glad när folk påpekar att "vad fint det är" och "sjukt snyggt" och "du är jätteduktig! m.m! då blir man så sjukt glad! jag menar, jag har ju inte hållt på med det så länge heller :)
och dessutom har jag fått lite frågor på facebook om naglar och så, så jag funderar på att ha en liten frågestund :) vad säger ni om det??
det kommer troligvis i nästa inlägg isåfall, men då måste ni kommentera att ni vill att jag ska ha en frågestund! annars så skiter jag i det, haha!!
och just det, jag har även gjort naglar med Blunder, ni vet fisken från Ariel, haha! och Nalle Puh! fast han blev megaful :(
håller även på att föra en tutorial för hur man gör leopardnaglar :) vi får väl se hur det blir. om det blir bra och funkar att lägga upp så gör jag kanske det!
förra veckan gjorde jag bazinga naglar oxå, men de försvann efter typ 5 minuter då jag kom på en annan design, haha!   just det! ni kanske inte vet vad bazinga är... idioter...haha nee, skoja bara! men om ni har sett Big Bang Theory ngn gång så finns det en karaktär som heter Sheldon där, och han säger alltid Bazinga efter sina skämt...
asså, det syns knappt! jag hittade inte den bra bilden, haha! men ni fattar grejen iallafall! på tummen är det G och O och sedan är det ogle på de andra naglarna då...
och just det! hittade dessa!! såååå söta! kanske ska prova göra någon dag...
men nu ska jag sova! puss o hej!
glöm inte kommentera om frågestunden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0