Valentines day + the simpson nail art

hejsan allesammans! :D
har inte bloggat på några dagar, men nu gör jag det iallafall! :)
eftersom det snart är valentines day, eller som vi säger i sverige alla hjärtans dag, så har jag målat naglar som passar perfekt till detta underbara kärlekstema! <3
har dock ingen möjlighet just nu att lägga in bilder på det, om jag inte tar med camen, då...
YAAAY!!  DET SYYYNS!! hahaha! trodde inte det skulle göra det! :)
alla naglarna är rosa som grundfärg. på tummen har jag målat ett brev och en pil, pilen syns dock inte, och en massa hjärtan! lite kärleksfullt sådär:)
och på ringfingret så är det rosa glitter! :)
nu ser man pilen lite iallafall :)
jag tycker om när det inte är alltför mycket på naglarna :)
på denna designen hade jag tänkt måla små hjärtan över alla de "nakna" naglarna, men jag insåg att det skulle bli för mycket! :)
ska nog testa göra simpsons naglar någon dag oxå :) skojj skojj!!
Simpsons Nail Art Design - Tutorial - YouTube
hittade detta på youtube! måste iallafall ta och prova!
nu ska jag gåååå!!
hej dåååå!!
puss o kram <3

Kommentarer
Postat av: Lisa

Dina naglar blev ju jättesöta med! :)

2012-02-14 @ 13:16:01
URL: http://knasiganaglar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0