5 Designer!!

hej allesammans!! jag är väldigt ledsen för dålig uppdatering! har totalt glömt bort att blogga!!! men jag slänger in lite olika naglar jag har gjort under tiden jag har varit osocial mot er...
valentinesday naglarna! som ni iof redan har sett, men det var väl en kass bild antar jag :) kommer inte ihåg riktigt! haha! pekfingret är dock väldigt kladdigt!!
dessutom har jag en väldigt sorglig nyhet till er alla.... nni ser min tumnaglen! som var min längsta nagel, gick av i förrgår :( den blev inte jättekort! men det blev kortare! Linnea ledsen.
och jag har gjort det igen!!! MARABOU NAGLAR!  hehe! men jag tycker det är roliga att göra! men nu gjorde jag designen på naglarna istället :)
på de andra naglarna målade jag en fransk manikyr med samma gul som jag gjorde chokladkakan med :) därefter målade jag smält choklad över manikyren! ser dock väldigt kladdigt ut! men det är nog för att jag målade alvaas naglar samtidigt :) haha! så det är färger över hela händerna :)
målade även mina tånaglar idag :) hehe! känns megamysigt att lägga in bilder på mina fötter på bloggen :/
jag använde mig av dessa färger :)   Kiss 10 Silver Glitter, BeYu 091 och Kiss 02 White :)
detta är vad jag har på naglarna nu! fransk manikyr med Piano tangenter :9 dock börjar det gå bort som ni ser... ni kan även se hur min tumnagel ser ut nu :(
jag använde dessa färger: Claudia 137 White Tip (kass) och Kiss 12 Black
jag har även gjort facebook naglar :)
ska bara fylla i det vita lite till så är den perfekt!
jag använde akrylfärger till denna. för att få den perfekta blåa färgen så blandade jag: Phtalocynine Blue och Cerulean Blue. gjorde sedan F:et i Titanium White. :)
det var väl det antar jag :)
vad tycker ni om den nya headern förresten?? enkel! men det är så jag gillar det! enkelt och bra :) haha!!
puss o hej! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0