resultatet...

hej allesammans!!!  la upp en bild på fejjan om vilken nageldesign jag skulle ha.
jag valde mellan dessa fyra:
1. converse med fransk manikyr :)
2. converse :)
3. facebook :)
4. kostym :)
och det blev alldeles för svårt att välja till slut ändå så.. jaa.... det blev ingen av dem :) haha! HEJJA MIG!
det blev vanlig fransk manikyr istället, orkar inte riktigt gå in för det nu heller så här på kvällen... haha! jag är lat!
jaa, ni fattar grejen :)
av någon konstig anledning så använde jag dock det nagellacket som jag har gjort thumbs down på! om ni kommer ihåg det! :)
haha! men det hette trots allt white tip! hahaha!
nu ska jag bara ta och slöa hade jag tänkt! vad säger ni om det va? låter inte alls som mig! eller hur??
puss o kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0