KUBISS No. 45 Red

här kommer ett litet smakprov till på nagellacksamlingen :)  idag blev det minsann en röd :)
Kubiss no. 45 red
2 lager!
BRA:
färgen var väldigt fin! mörkdör skulle jag kalla det, den ser betydligt ljusare ut på bilden, men det är väl blixten. jag trivdes att ha den på, då jag kände mig som en fin gammal dam! haha! nee, men färgen kändes lite sådär "damig" på något vis! haha! behövde bara två lager då många av mina andra röda behöver betydligt mer lager.
DÅLIGT:
färgen skavdes av nästan direkt. när jag vaknade morgonen efter så hade det redan börjat skala sig loss. det kan man se lite på bilderna. dock inte så mycket, men iallafall! alltså inte så bra kvalite.

jag rekommenderar den till dig som vill ha mörkrött på naglarna. rätt så höstig färg måste jag säga! den här ska jag använda mycket i höst! hehe!!

har förberett en oriflame påse (om ni ville veta) med nagellack, stickers, nail art lack, olika designer m.m tills imorgon! har nämligen tjejkväll imorgon på Örbygården! jag och Lollo ska äntligen starta med det nu igen efter Jullovet! :) och då tänkte vi starta med lite Nagelkonst/nagelmålning :) det brukar bli så att om vi inte har något bra planerat så slänger vi ihop lite nagellack och så och målar naglarna :) både kul, lätt och snabbt!!
nu tänkte jag ta och sova lite för imorgon blir det en lång dag känns det som! haha! fast den blir nog inte längre än alla andra dagar, men det känns så idag iallafall! ska gå upp extra tidigt imorgon för vi ska åka tidigare då mamma börjar kl.8.00.... så direkt när vi har slutat skolan, 20 över 2 så drar vi till Örbygården och grejar lite :) sedan kl. halv 5 så börjar min kör, så mamma hämtar mig vid 4 så kör hon mig dit! slår var om att jag kommer att vara trött efter imorgon då jag knappt har hunnit komma in i skolrutinen än.... sen på onsdag skulle jag egentligen på kör med farmor som vanligt varannan vecka! men nu blev det så att jag åker till kunskapenshus och har framträdande med den andra kören istället :) men detta kommer nog bli bra tror jag!
nu ska jag ta och sova!!
godnatt! puss o hej! <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

har du lagt ner bloggen??

2012-03-31 @ 09:21:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0