Blunder!

hejsan allesammans!
jag är väldigt ledsen för dålig uppdatering!!
men har inte direkt haft ngt att blogga om, asså jag har typ inte gjort några naglar!
har haft samma naglar hela veckan typ.
provade nagelfolie, eller vad det heter! rosa med blommor på! har tyvärr ingen bild på det, vilket är lite tråkigt :(
men jag slänger in bilder på Blunder istället, för det tror jag inte att jag har visat
ojj! den bilder var redigt dålig! haha!
slänger in alla bilder jag har så får vi se om någon blir bra:)
ser dock ut som han har silikonläppar, men men...
jaja, ni fattar grejen iallafall :)
just nu har jag den här på mina naglar! :) den till höger medblomman asså! hahaha :D
riktigt trevligt när ens systerson på snart 5 år påpekar att man har fina naglar :D då blir man riktigt glad faktiskt :)
nu ska jag slappa lite!
puss hej!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0