Nagellacksmärken

hej allesammans!
jag har fått frågan om vilka nagellacksmärken jag använder. så jag tänkte väl bara tala om vilka jag har! haha!
bilderna är inte mina, från google :) haha!
ville bara visa hur de ser ut :)
Depend har jag 15 st nagellack av! plus 3 st som är cracked effekt :)
Mavala har jag 6 st av :)
Kubiss har jag 5 st av :)
Claudia har jag 4 st av :)
sen har jag lite blandade märken.
Viva La Diva
Maybelline New York
Perfectly Pink Polish (vet inte om det är märket, men haha) hittade ingen bild, så det är nog inte märket! haha!
BeYu
UniQue
hittade ingen bild på den heller :/
Paris Memories
det är den jag har, hihihi! okej, lite random.....
N.Y.C (new york color)
Lumene
Girl-It (alva fick från typ någonting, haha) mininagellack förresten...
Kiss  (nail art)
det var väl det ungefär.... haha!
fråga på bara, det är roligt med frågor!
puss o kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0